måndag, juni 09, 2008

Happ..

Är välldigt rastlööööös

Kom på att det är midsommar samma vecka som jag tar bort gipset. Ingen aning vad jag ska göra! Känner mig riktgit ofresh just nu. Måste sola. Skulle vara skönt o köpa lite nya kläder, kanske lösnaglar för skojsskull=).Ska även unna mig en dag på Hagabadet nu efter denna kampen... Underbart! Chokladmassage!

Har suttit här ett tag och hittade ett band jag hörde en gång på MTV. Blev helt stum och föll direkt för den glada musik dom kör med. Lite lungt salsa/reagge/rnb eller jag vet inte alls vad man kallar deras stil för något. men skön är den, sommrig.. Jag fick min mamma att ställa sig här ett tag bakom min rygg och små dansa och njuta. Så vi ska köpa skivan och dansa och sjunga loss här hemma. =D

Hoffmaestro & Chraa - The Storm , heter deras band och album.

Låten Young dad älskar jag, lugn och soft.

Sköna låten Crimson sky

Inga kommentarer: