tisdag, juni 17, 2008

Midsommar planen

Ja idag tror jag jag hittade en bättre plan en Bio och fika på midsommar.
Mammas bästavännina Åsa ringde och frågade om vi ville med till Marstrand där dom ska bo med husvagn. Äta god middag i förtältet och sedan umgås hela goa kvällen..

Åsas sköna humor och hennes syster Anna e likadan. Anna har jag inte träffat på jätte länge, hon har en underbar liten söt charmig adopterad kines dotter. Ebba, jag har bara hört gott om henne nu när hon e stor. Nu är hon 6 år gammal typ. Och hon säger klockrena saker hela tiden.
Hon har verkligen humor enligt Åsa och Anna.

Jag har hört en del söta saker av Åsa som Ebba sagt. Kommer bara ihåg dom halvt. Men det var ungefär såhär.
Hon hade kommit in en dag i Åsas hall när Anna och Ebba hälsade på. Så ställde hon sig framför spegeln och drar genom sitt spikraka kolsvarta hår, och säger .
- Åsa, Jag är så himla snygg!
Åsa började skratta ah sa, ah jo Ebba det är du.
Ebba säger - Ah, gud ja!
Sen hade hon kommit in när matilda skulle ta på sig bhn, men hon vänder sig in mot väggen så hon inte hinner fråga något pinsamt. Men Ebba fattade snabbt vinkeln och springer runt för att kolla på henne innan Bhn är på.
- Neee Matilda! jag ska säga till din mamma att du visar brösten för mig! Jag är ju bara ett barn!!!Usch!!.

Det blir nog en trevlig kväll! =)

Inga kommentarer: