fredag, juni 06, 2008

Dag 5

Dag fem efter operationen och allt ser bra ut. Har nog använt 100 bomullstopps idag. Sitter och petar med dom så att det koagulerade blodet ska försvinna. Det sitter inte i några stygn utan i mitt näshår. Äckligt? I KNOW, and it smells horrible!
Jag vill bara gå in i duschen dra bort gipset och dra in en kalsyp i näsan och sen fräsa ut som fan. Fast det hade ju aldrig gått då jag hade gråtit av smärtan :P hahaha Men jag vill!!

Idag vaknade jag rätt så jobbigt smällde till handen hela tiden på gipset, det gjorde ont! Så tillsut vaknade jag efter att jag gjorde det hela tiden. Hmm?
Mamma kom förbi och sa godmorgon. Och ja kände ja var tvungen att berätta att jag drömmer så jobbiga drömmar.
Igår drömde jag att jag missade min student. Själva student va i Torslandakyrka. Och längstfram på raden i kyrkan skull ja sitta, kom några timmar försen och var inte ombytt. Jag frågade dom som satt där om jag kunde byta om där om jag sätter mig på huk. Sen vaknade jag. Jag missade min student!! HAHAHA!

Mamma berättade om sina drömmar hon haft. En gång innan hon skulle gifta sig, och en innan en förlossningen.
Hon stod utanför dörren och skulle in med pappa i kyrkan. Till altaret.Dörrarna öppnas, men efter några meter så börjar pappa rocka loss. Dans-springer fram till altaret och dansar riktgit bra breakdance med prästen! hahahah alla gäster dansade som fan. Och mamma bara stod där med hakan i golvet längst bak där pappa dansade ifrån henne och tänkte. Nee!? Såhär hade vi inte planerat!
En annan kul sak hon berättade va innan en förlossning, antingen jag eller syrran. Hon drömde att hon hade verkar och åkte till Östra och la sig i britsen med bena upp i skyn. Då kommer läkaren in jätte trevlig och ställer en hink under henne. När det sen kom en verk så dunsade det ut massa från henne ner i hinken, hon kollar mellan bena och blir lite chockad. Det var fisk-stimm! och jätte mkt fisk!! Som vällde ner i hinken. Hahahah Vilka drömmar! Jag vill me drömma sånt!
Imorgon är en underbar dag. Det är lördag. Mamma och pappa är hemma och kan hålla mig sällskap. Det är en dag närmre att få träffa älskling, en dag närmre att ta bort stygn och gips. Men bäst av allt(förlåt baby) haha, men det är att jag får äta imorgon!!!!!!!! Sönderkokad pasta med mild köttfärssås, sönder hackat! Men fattar ni vad gott? Iaf för mig. Varit hungrig sen söndag kväll!!! Söndag 1 juni va min senaste måltid av mat! Visst man kan säkert dricka sig till en slags mätthet, men ja mår illa då. Redan försökt, sen skvalpar magen när jag vänder mig i sängen. Otrevligt!
Jag har bokat med mamma vad hon ska köpa imorgon
Till frukost: Mosade färskpotatis med smör och sallt. How good???
Till Lunch: Pasta och köttfärsås
Till middag: Pasta och köttfärsås med kanske lite ketchup? YUMM!!
Till kvällsmat/lyxmat: Färska chaminjoner med smör och vitlök i ugnen. Fett, sladdrig och perfekt för min stygn-bellamrade-mun . Underbart!

Längtar efter:
Kebab och pommes med mkt sås på
Godis
Grillat

Ska se vad det är på televsionen nu.
Hoppas ni haft en underbar nationaldag.
Kraaamar!

Inga kommentarer: