onsdag, juni 11, 2008

Ok?

Hehe jag hittade Hoffmaestro på Myspace och skrev till dom. Ge dom lite cred.
Och jag vet inte om det är ett sådant svar jag hade förväntat mig. Men då vet jag vad dom är för några. No gentlemens, enligt mig iaf. Sista meningen säger ju sig själv vad dom är för några.

Jag chansade och skrev. Visste inte om jag skulle få svar.
Detta skrev jag:
Måste säga att jag är helt fast i "Young dad" Och "Desperado".
Helt otroligt bra!. Såg er på MTV när ni sjöng desperado. Aldrig sätt något likande eller hört. Ni har blandat allt som jag inte trodde gick.
Jag som dansat samba i flera år, kände att jag rycktes med och sjöng med med en gång. Älskar eran blandningar av allt. Älskar trummorna!! Grymt bra röster har ni!.
Hoppas ni kommer till göteborg så jag kan ta med mig mina vänner och visa er.Hade varit grymt!
Ha en underbar sommar och lycka till med allt!
Kram Julia


Svaret jag fick:
Tjena på rej Julia!! Nu jävlar blir vi internetpolare!!! Vibbigt folk e alltid välkommna, å e rom vackra flickor blir vi tamejfan lyriska!! För övrigt lirar vi på neffertiti den 19:e juli tror jag. Då kommer d bli löjligt ös skaru veta!! Hare guld å puss på stjärten så länge!!

Ok?
Vibbig, betyder?
Stjärten?

Det jag skrev va ingen direkt förfrågan om jag kunde bli deras groupie. Eller hade ni trott det?
Aja jag blev förvånad och besviken på svaret.

Inga kommentarer: