söndag, juni 01, 2008

Operation?

Imorgon är operation för min del.

Ett litet stort fett problem är att jag är SJUK. Vaknade sjuk idag, täppt och snorig i halsen.
Och jag vet inte om det kommer funka och operera näsan då, när den är sjukis.

Jag blev jätte ledsen imorsse. Jag klarade strejken och slapp skjuta upp mitt. Men nu kom detta istället...
Jag är så förberädd i hela kroppen på allt som ska hända, är taggad att vaknade upp uppsvullen. FYFAN om det inte blir något imorgon nu.

Jag ska gå upp kl 05.30 för att sätta på emla-plåstrern för dropet. Och sen somna om. Jag har inget o fixa, inget att göra förutom att duscha en till gång med bakteriedödande. Jag blir verkligen jätte ledsen om jag inte kan opereras imorgon. Jag är först ut på tur på morgonen. 07.45 är det min tur isåfall. Plz, plz let it happend

Ta vara på detta fina vädret, och håll er friska folk!
Kram

Inga kommentarer: