lördag, oktober 04, 2008

20 saker

ni förmodligen inte vet/visste om mig ( För er som inte står mig nära så att säga)

Jag gillar inte jordgubbar
Jag har IG i Underklädessömnad A
Jag är Djur-Nörd
Jag var snabbast på 60 m på lågstadiet
Jag hoppade högst av tjejerna på höjdhopp i mellanstadiet
Jag är beroende av tuggummi
Jag dregglar nått enormt när jag sover
Jag har en otrolig skadeglädje
Jag har aldrig visat mig naken för familjen
Jag åt inte kakor som liten. Jag åt oliver.
Jag kan fortfarande lägga mig mellan mina föräldrar och gossa ner mig på helgmornarna.
Jag sover i forsterställning i bara troser
Jag har en dröm att hoppa fallskärm och bungyjump
Jag älskar svartkaviar
Jag har råkat springa in i Daniel lemmas mage
Jag har alltid intresserats av bilar
Jag har en HatKärlek till sjukhus
Jag har varit bakis en gång i mitt liv
Jag har slickat på ett toalettlock när jag var full som 15 åring
Jag har aldrig testat droger

Inga kommentarer: