måndag, oktober 20, 2008

YES!


Nu har jag sökt in till OMVÅRDNADSPROGRAMET 52 veckor

Börjar vecka 2, om jag kommer in då! =)

Spännande, nu äntligen ska jag få läsa desa spännande ämnerna!
Jag har redan gått gymnasiet, men ja kände att ja valde fel linje sista året.
Så jag väljer att läsa om 1 1/2 år på Lernia, för att bli Undersköterska. Vill prova det yrket.

Pappa ska ringa till min plastikkirurg för o säga när jag börjar plugga. Ska ju klämma in 2 operationer på denna korta tiden. Det har dom sagt iaf, gör dom inte det, får dom ett bombhot från en arg Julia!

Men men eftersom jag legat inne på sjukhus mycket, enda sedan jag var nyfödd, så har jag varit i kontakt med all sorts personal. Och jag går alltid bra ihop med dom, allt dom gör är intressant. SÅ jag börjar med att läsa till Undersköterska, provar o jobba som det, och sen får jag se om jag stannar där eller fortsätter uppåt.
Alla löner inom det är ju som sagt kassa.. Men älskar jag mitt jobb, gör det inget! =)
Bara jag får köpa mig en lägenhet och en vovve, så är jag nöjd!
Jag hoppas jag har en man vid min sida också (Läs Keith, haha) som bor med mig. haha!

Nuuuuu ska jag äta frukost! Blev lite sent. Men det gör inget. =)

Kraaaaam

Ps. Ja kommer va snygg i blått ds ;)

Inga kommentarer: