fredag, oktober 03, 2008

Vilken underbar dag!

Och det är tack vare KEITH..Vi träffades idag, för båda prickade in varandra i stan, det var lika bra att köra på..=) En liten "för-dejt" innan söndags dejten =) Åt god mat och unnade oss cola!
Jag har nu mera bytt till 3 och fick en ny rosa mobil gratis. Om 5 dagar börjar den gälla:) Underbart, tjänar inte längre på comviq kompis. Såå nu blir det mkt prat med Keith oxå, han RÅKAR ha 3, hahhahahaha.

Jag vet inte vad jag skall säga, men jag är helt tagen av denna man. Otroligt snygg, charmig och mogen. Vad mer kan jag begära... Han behandlar mig som en prinsessa. Hans ögon smälter mig.. Och han har en otroligt underbar personlighet.
Detta känns bra.. =) otroooligt bra..Vi längtar så tills söndag!!!

Vi kunde inte slita oss ifrån varandra... Det säger rätt mkt om vad vi tycker om varandra.
Vi ska ta det lungt fram, det behöver vi nog båda. Extremt lungt. Ellhur sötnos?
(Vet att du ska läsa detta*ler stort*)

För att inte låta allt för galen i denna man ska ja nu ändra ämne och berätta att jag har hitta ett par höstskor för 250:- Finally, och billiga!
2 koftor oxå, behövligt nu till kylan! =)

Haha det var mitt inlägg för idag...


Im HAPPY! =)

Kraaamar

Inga kommentarer: