tisdag, oktober 07, 2008

den 7e Okt

Heej och godmorgon sötnosar!

Jag sitter här och äter flingor med EKOLOGISK mjölk, hehe.
Jag har numera fått min familj att bara köpa ekologiskt. Smör, mjölk, yoghurt för det används mycket här hemma. Vi har råd med det, och vi är djurvänner. Varför inte stötta ett av världens underbaraste djur, KOSSAN =)

Känns bra! =) I did something good for the animals..

Var nyss med i Kanal lokal , hehe. Skickade in ett sms och dom läste upp det! =)

Dom pratade om att det fanns en Skateboardlinje på Angeredsgymnasiet. Vilket jag kände till, och jag skrev in vad jag gick för något. Eftersom vi hade salong och riktiga kunder så är det rätt speciellt för en gymnasielinje =)

Coolt, jag trodde aldrig man kom med om man sms.ade =)=) Men icke! :D

Idag blire middag o mys med Keith, antingen här eller hos han :) Läängtar!!

Ciaaao

Inga kommentarer: