lördag, oktober 04, 2008

Kanelbullens dag?

Och jag och Keith skulle såklart inte va sämre vi. Vi köpte varsin, satte oss på Cafe Madeleine här i mitt område. Njöt av alla hundar som gick förbi. Jag hälsade på en valpis som såklart hade pinne i munnen och gigantiska tassar=)
Vi värmde oss lite och gossade in oss i varandra, pratade och fnissade. Helt plötsligt var våra händer knuta. Och vi fnissade nervöst båda två... Vart ska detta sluta keith? *Kollar blygt*

Det känns så bra. Så äkta..

Mysdag imorgon för oss två, kan knappt bärga mig. Han är i malmö och dansar lite inatt ;)
Han jobbar med det ibland! Det kallas tallang tror jag ..
Jag vet att jag hade stått på första parkett om jag såg han ute när han dansade..

Den kroppen är gjord för att röra sig och hans ansiktet är gjort för att le.
Jag sa att han är som en thailändsk Ken-Docka. Haha :P Det höll han inte med om...
Det skiter jag i..Han ÄR DET!

;)

Ska fråga han sen om jag får lägga ut kort på honom. Isåfall ska ni få se =)

The THAI DOLL himself, haha

Han är ONE OF A KIND

Kramar

Inga kommentarer: