fredag, oktober 17, 2008

Snutt

Snutten har åkt nu!
*ledsen*

Men han är hemma till halloweenfesten den 1.a. Wieeeeeeee =)=)
Läängtar!!

J <3 K


Nu ska jag gå en promenix till Burger King, sätta mig där. äta gott, det är fredag!
Jag har även köpt sockervadd och chips för att vara hela kvällen hemma ENSAM.

Älskling ringer sen efter han jobbat klart!

Hoppas ni haft en bra fredag ni oxå, utan någon kärlek som åkt till Norge..
För min var riktigt bra, bortsätt från det då!

Var på en lugn avdelning idag med 3-5 åringar. Skillnad på avdelningar vill jag lova.
Jag har gjort armband med barnen och jag gjorde även en till mig själv. =) Fiiint *NOT*
Ska bli skönt att bli fast på en avdelning nu. Få full lön som en vanlig anställd och inte någon jävla timlöns-skit!

Hoppaaas ni får en underbar dag!

Kramar i massor

Inga kommentarer: