torsdag, oktober 16, 2008

Sorgens dag?

haha ne jag skoja bara. Men fick besked av att Keithisen åker imorgon. Till norge!
Fy vad tråkigt, men som tur va får vi en sista kväll/natt ihop. Plus en morgon på samma vagn! How wonderful?

Åh vad tråkigt det kommer bli utan min snutt i sängen med mig. Utan allt kel och puttinutt snack vi har..
Usch...
Men vi klarar detta! Absolut! MIN SNUTTIIS!!
Ska kolla film och äta gott idag, då vi missar fredagens planer med mat och godsaker, så får vi ta mys idag istället!!=) Han är snart färdig med en kund, det var bara en snabb gymgenomgång, så jag hoppas jag hör ett pling på dörren snart.
Svar. ja! Han kan min kod ;)

Och jag älskar det! Mamma och pappa gillar han som bara den!



Vill tacka ALLA som skriver så fint till mig. På msn, på bloggen osv! Ni är underbara som delar med er att ni verkligen ÄR glada för min skull.
Det värmer att höra så fina saker hela tiden.
Jag är lite chockad av hur beroende framkallande min blogg är för andra.
Folk tjatar om att jag skall skriva! Grannen, killen, kompisarna och okända=)

Tack för att ni visar sådan positiv uppskattning till mig!
Mkt kärlek till er..
Men mest av allt till snutten själv..

Keith

1 kommentar:

Keith sa...

Phuuu,,, 14 timmar sen vi sa hejdå å jag saknar dig helt ofantligt mycket...

Kommer att var LÅNGA 12timmars jobb dagar att se fram emot...'

Jag kommer att krama ihjäl dig när jag kommer hem....

Puss Baby...
Miss U...