lördag, oktober 11, 2008

Vilka dagar

Jag har haft det så otrooligt bra nu det senaste..
Varit med Keith*såklart* haha!
Börjar ni tröttna på detta namnet i min blogg?
Bara att vänja er..Han är vad mitt liv handlar om just nu..=)

Började fredagen med att gå på Rumpan Bar och åt gott och drack drinkar, vi myste hela vägen hem och la oss för att se film. Jag som vanligt lika trött och kan knappt hålla uppe ögonen.
Förlåt snuttiis..Jag måste börja träna för att bli pigg igen ;)
Blev ingen träning alls denna veckan, tar igen det när du åker!!

Imorse så gick vi upp, duschade och fixade oss, gick till systemet och köpte dricka han ska ha ikväll med grabbarna. Gick sedan och satte oss på ett otrooligt mysigt cafe, åt frukost/lunch och bakelser såklart ;)
Pratade och diskuterade och pratade ännu mer! Det är vi bra på ;)
Träffade på otroligt mysa människor. Älskar verkligen Haga!

Blev sedan bjudna hem till mamma och pappa på lördagsmiddag med Amanda och Alen, blev sååå otroooligt lyckat!
Alen och Keith hittade ett samtalsämne..POKER såklart. Jag och amanda satt helt lost i deras snack. Fattar inget, så jag fick bryta dom! haha..Det är inget kul att höra på (Även om ni är duktiga och pålästa grabbar) ;)

Det var verkligen jätte trevligt!!!! Kunde inte blivit bättre!!

Saknar han redan!

Ciao

Inga kommentarer: