söndag, oktober 12, 2008

Åh!

Jag blir så trött på mig själv!

Har en sådan dålig dag idag, vill verkligen inte se ut såhär längre!
Kollar mig i spegeln och tårarna bara rinner. VARFÖR????
Varför ska jag av alla behöva se ut på detta viset!? Kan inte den mäst sinnesrubbade människan och mördaren få se ut såhär istället??
Den som endå sitter livstid för att mördat sin familj, kan inte den få va född med denna skiten istället???!!!!!!!

JAG VILL INTE SE UT SÅHÄÄR!! :'(

Vet en kille som kommer reagera på detta inlägget.
Men idag har jag verkligen ingen bra dag.
Såna dagar som denna kommer ibland när allt bara exploderar inombords.

Har varit två veckor av konstant nervositet och oro att inte bli omtyckt och accepterad.
Helt plötsligt är jag en flickvän som är accepterad som jag är..
Jag bara gråter och gråter. Detta finns inte, det är bannemej inte sant!

HAN också, han av alla valde mig..

Den finaste killen i världen, med det största hjärtat...han accepterade mig och mina fel..

Nyp mig snälla..

1 kommentar:

Keith sa...

Ja! Jag borde NYPA dig...
Jag blir så ledsen när jag ser att du skriver så...
Kan ju förstå att du känner så emellanåt, med allt som du gått igenom från första dagen.

Men titta på VEM du är idag.
I mina ögon och jag vet att även i alla andras ögon en helt otroligt vacker och tindrande kvinna.

Du vet vad mina ögon säger när jag ser på dig :)
Men det är inte bara det...
Det är vem du är innombords! Du har nog det finaste och vackraste hjärta jag nånsing mött, du är helt enkelt underbar...

Så, JA! Du har rätt det finns en kille som reagerar på ditt inlägg idag...