onsdag, oktober 29, 2008

Fasiken

Jag har nästan ryggskott!!
Shoppade skor idag då jag slutade tidigt. Och när jag skulle böja mig ner så högg det till.
Jag som ABSOLUT inte får vara sjuk. För jobbet, för Keith, och för halloweenfesten!!!! MORR!!

Typiskt...

Annars hade det varit en bra dag! Hittade ett par svarta pums. Blev rätt höga ändå.. Sorry Keith ja kommer se ut som en jätte brevid dig på lördag!.
Men små klackar va sååå fuult. Såg ut som kärringskor på mig..!.

Jag är inte så taggad till hallowen längre... inte med denna ryggen. Plus att nu kommer PMS:en känner jag, då tycker jag att jag är ful i allt. ..USCH..

MEN MIN PRINS ÄR SNART PÅ VÄG HEM TILL MIIIG!!!! =)=)=) Då mår jag bättre hur sjuk ja än må vara!!! =D


Kraamar och ett stort lycka till till MIG med min onda rygg!

Inga kommentarer: