torsdag, oktober 09, 2008

Han är

... aldeles aldeles underbar..

Har haft 2 aldeles underbara dagar med keith, första dagen så hyrde vi filmer och myste med godis och pepsi max.
Ja vet att jag inte ska äta något sådant på vardagar, inte han heller, men han åker på måndag till norge, så vi unnar oss detta just nu!
Det är vi värda eftersom vi blir ensamna sen i 2 1/2 vecka! Hihih =)
Sov fruktansvärt dåligt den natten hos han, inte på grund av han, utan jag vaknade med sån fruktansvärd mensverk OCH magkatarr.
Han kunde inte sova alls för att jag hade så ont, sötnos.
Jag låg som en ihoprullad liten sak och kunde knappt vända på mig i sängen, bara åmade mig och hade fruktansvärt ont. Inget hjälpte..Bara hans klappar på magen och hans omtänksamhet..

På morgonen där var vi båda fruktansvärt trötta. Han gick och värmde vetekudden hela tiden och det hjälpte...Som tur va!
Han lagade havregrynsgröt till mig och var allmänt underbar.
Han gör något med mitt hjärta som inte går att beskriva..
Jag känner mig som en prinseesa. Eller nej, han känns som min Romeo och jag är hans Julia =)

Igår eftermiddag hade min mage börjat kurera sig. Mensverken kändes av då och då. Likaså magkatarren. Men det kändes bättre=)
Vi hade en underbar kväll/natt, vi sov som stockar hela natten. Vilket var behövande då jag förstörde för oss båda förra natten. hehe *fnissar*
Imorse åt vi en grymt bra och god frukost tillsamans och han drog till Hagabadet för o jobba med en kund och jag drog till stan.

Vi skulle mötas senare, men jag kände att jag var alldeles för varmt klädd för att gå i stan! Så jag åkte hem, och ska snart göra lunch här =)

Han kommer hit ikväll för att hälsa på mamma och pappa, han vill visa vem han är. Vem deras dotter umgås med och lär känna, och dessutom sover hos. Ett moget val, jag älskar att han erbjuder sig göra!
Vem är denna perfekta man? Jag ger mig inte försen jag vet exakt vem han är..:)

----------------------------------------------------
Ha en underbar dag!
Det kommer jag ha! =)

kraaam

Inga kommentarer: