fredag, oktober 10, 2008

Dagen efter igår

Jag har sovit 12 timmar, blev inget jobb idag heller. Blev väckt av en nyvaken Keith som oxå sovit gott, fast absolut inte lika länge =)
Han var här igår och hälsade på, gick jätte bra! =) Mamma och pappa var stört förtjusta.
Nu kanske dom kan förstå varför jag fastnat för denna man.
Pappa sa som han brukar göra när han trivs med någon i sin närahet
-" Honom ska vi ha!! ;)"..Med det menar han in i släkten, hahhahha. Mest en rolig grej vi kör med här hemma. Men det är ett bra betyg vill jag lova :)

Just nu sitter jag och lyssnar på en webbradio med country. Jag älskar verkligen country! Jag har nog bott i usa på en ranch med hästar i mitt andra liv.
Musiken är avslappnande, vacker och romantisk. Och alla countrysångare sjunger fantastiskt!
Alltid samma slags röst som jag älskar!

http://www.windowsmedia.com/Mediaguide/Radio
Här är länken till stationen med all slags musik. Där kan ni välja bland lite olika musikstilar!

Nyss ätit havregrynsgröt a la Keith style. Fast med riktigt socker inte hunnit köpa ditt bra socker än ;)

Jag kommer ha en himla trevlig helg, träffa Emelie och prata och mysa, och Keith innan han drar och bara ta det lungt och äta gott=)


Förresten jag behöver inte åka till Liseberg varje gång jag är sugen på sockervadd.
Gotter butiken i brunnsparken har det i en liten hink! How goood!?? MMmmmm

Dagens Bild


Jag hade inte tackat nej! ;)

Inga kommentarer: