söndag, oktober 26, 2008

Långdragna söndag..

.. Det är riktgit dött idag denna tråkiga söndag.
Jag har sovit jätte länge nu på dagen, trodde jag. Men ne, bara till kl 13.30.
Jag som ville att tiden skulle gå när jag sov så att jag vaknade vid kl 20.30, så att jag kunde ringa snutten min...
Men ICKE!
Nu sitter jag här, funderar skarpt på att gå till statoil o köpa något gott!
Är godissugen!

Nu är det inte långt kvar till älskade Keith kommer hem..
Guuuuuud vad vi läängtar!! Ååh vad vi ska mysa, och åka på utflykter, och bara hitta på saker!
Ullared kanske? Älsklingen min...

Jag får nog ta på mig kläder (sitter fortfarande i nattlinne), och gå till statttiiis(statoil).. Detta funkar inte...
Måste tröst äta... :P hahha

Imorgon börjar ja på heltid. SKöönt!

Kraaaaaaaaam

Inga kommentarer: