torsdag, september 10, 2009

Bloggtorka..

Jag har rätt mkt i hjärnan och hjärtat som jag vill prata om, diskutera om, och dessutom sluta oroa mig över. Men jag får bara inte ut de ordmässigt. Bokstäverna vill bara inte formulera sig rätt här på bloggen...
Pratar med familjen och Pepe om allt. De är bara där de kommer ut rätt..


Men jag vill dela med mig av sakerna här..Men på ett sätt så orkar jag inte. Vill inte dra in mer personer i mina "skit" problem som många tycker...Jag borde nog hålla detta utanför bloggen..
Jag hoppas ni förstår



Vad händer i helgen då? Blir nog lite gott o mys framför tvn=)...



Tröjan ja köpte för jobbet häromveckan =) Mys!=)


Kram!!!!!

1 kommentar:

Michaela sa...

Hej Julia ! Brukar kika in i din blogg men har aldrig lämnat en kommentar, så tänkte att de var på tiden att göra det nu :-)
Ville bara säga att jag tycker du är otroligt vacker !