tisdag, september 29, 2009

Hard day

Usch what a day. Trött som attans och irriterad.
En och annan idiot-förälder osv Det blir värre en dag som denna. Ingen bra kombination!!

Jag blir så kokande arg innuti då jag har PMS.. Tjejer vet exakt vad jag pratar om.
En kommentar och jag är som ett ånglok innuti. Jag är tacksam att jag inte är en bråkstake eller en som tar till våld. TACK GUD!!

Jag längtar så till helgen.Specielt på fredag, jag ska bannemig baka gottit till mina kollegor..Det är dom värda(inkl. mig) På fredag vid midnatt när Pepe slutar jobbet så ska vi som vi alltid gör dra till Mcdonkan och köpa mat. Det är som en tradition. Ta med en take-away påse och möla i oss gottit i bilen. Prata om veckan som gott och gå hem och se film hos han. Det är en sak jag längtar till.
Fredag kväll/natt är så sköna. Kroppen har lugnet i sig för att de är helg, finns inga krav att man inte får äta något kasst osv. En gång i veckan äter jag kasst. Och mcdonalds är underbart gott enligt mig!

Jag har inte så mkt annat bokat eller planerat. Jag är sugen på bio och Liseberg med hela faderuttan(Åkband,sockervadd och FishNChips) Ser ni själva att denna veeckan är grääääslig. Bara inriktad på fett, socker och skit. Varför vill kroppen ha detta?????!!!

DIE PMS DIE!!!!!

1 kommentar:

Louise sa...

Hej, tack så mycket, ja hon är underbar min lilla Mimmi. Hon är en blandning mellan Cokel Spaniel & Dvärgschnauzer.

Kan inte säga att hon fäller sådär jobbigt mycket, men en hel del sätter sig på kläderna, men det ligger inga drivor på golvet.

Tänkt att skaffa ny hund? kram Louise