måndag, september 28, 2009

Härliga måndag!!

Ååh haft en super dag.!!
Började med att duscha. Va såå härligt!!!
Var uppe 2 h innan bussen gick. Jag ÄLSKAR de. Hatar att stressa. Jag slår på Vakna! på kanal 5 och njuter av lugnet med turban på huvudet och juice i handen.
Blåser håret och sminkar mig. Sen har jag mer än 1h kvar och gotta mig i sängen med frukost och kolla på morgonprogramet. Jag blir så lycklig. Fresh, lugn och lycklig, bästa sättet att börja en måndag.
Drar på mig mina kläder och mina gummistövlar samt regnjacka. På med hörlurarna och radion i öronen och sätter sig på bussen.

Jag har världens bästa familj, och världens bästa vän.
Jag bor i världens finaste lägenhet i Göteborgs bästa område. Jag är frisk som en nötkärna och hälsosam.
Jag är just nu inne på veckan då PMS är min VÄRSTA ovän.
Jag ser bara på mina dåliga/sämre sidor. Och jag tycker att allt dåligt BARA händer mig.
Vad händer med hjärnan, denna tid?
Jag har nästan inget som är dåligt i mitt liv... Inget som är värt att lägga energi på iallafall.

Visst jag är född med läppochkäk-spalt som följer mig hackihäl med sjukhusbesök och operationer titt som tätt i mitt liv och jag ser inte perfekt ut i min ansikte. Jag har mina fel.
Visst jag jobbar inte med mitt drömjobb.
Visst jag är inte vältränad och har en mage som alltid tittar fram hur jag än klär mig.
Men hur kommer de sig att man focuserar på detta dessa dagarna?

När man andra dagar kan känns sig riktigt snygg!

Nuu vankas de KÅLJOX. Väärldeeens goaste husmanskost (L) Pussss

Inga kommentarer: