söndag, september 06, 2009

Roligaste lördagen på länge!

Hade en suuuper kväll igår!! Ååh träffade alla jag längtat efter. Alla tjejer och killar från min uppväxt. Blir så glad när man får en bomb med kramar och pussar. Bombas med komplimanger osv. Känns så underbart. Jag är så tacksam som växt upp med de finaste människorna i världen. Bästa grannarna, klasskamrater osv Älskar er. Fick tyvärr inte kort på födelsedags barnen. Dom for runt hej villt. Glömde att ta fram kameran ibland. Men Jag hade nog 100 kort och flera filmer. Men jag tror de flesta är lite för vilda för att visa (ha ha ha)
Jag hade blivit dödad om ja la upp dom :)

Kvällen började hos Lena med 15 tjejer som festade, dansade dirty och fnissade. Ur trevligt verkligen!!! Jag trivdes som bara den!
Senare drog vi till lokalfesten i Hjuvik. Den var rätt lugn men där fanns alla gamla godingar att krama och pussa på Så det var trevligt ändå. ;)

Kvällen slutade med att ja tog bussen till stan och mötte en stupfull Pepe. Haha!
Drog hem vid 04.
Käkade mcdonkan och satte oss i taxin. Fötterna värkte och jag var bra trött men nöjd!!
Här kommer bilder på kvällen. Lite blandat. Och de fanns ca 10 kort på mig och 100 på alla andra.. Vet inte vilka bilder jag får lägga upp..men hoppas de jag visar nu är OK. =)
Säg till annars tjejer!
I lokalen..;) Tappade balansen på stackars Sanna..Hänger på henne... Jag garvar såklart!

Några av tjejerna. Sjungandes ;)
Jag, Paulina, Sanna
Sötnosarna Caroline, Sofia och jag
Tummen upp!!
Jag och Underbara Camilla
Alla flickor! Lena står i soffan och dansar ;)Drinkglasen ;)

TACK ALLA!! (L)

Inga kommentarer: