måndag, september 14, 2009

Vad ska man säga..


Ibland undrar jag hur människor funkar. Det händer helt ärligt, nästan varje dag.
Inte minst idag..
Jag undrar ibland hur folk mår.. Hur kan man bli den typen av människa vissa är?
Hur är man uppfostrad, uppväxt osv.. Det är svårt det där..


Jag slutar aldrig förundras.

Slutar häller aldrig att hoppas på att dom ska mogna, ändras och dessutom inse vissa människors värde.

Jag drar inte upp orsaken varför jag skriver såhär. De behövs inte just nu..

Det finns aldrig en bortförklaring till att sluta ringa någon, sms:a, eller chatta. Det finns alltid en orsak till allt..
Säg det då, var ärlig direkt. Håll inte inne något som kan såra en vän/käraste. Med tiden blir bara allt större. Säg det med en gång..

Vissa borde inse värdet i detta. Och hur viktigt det är..Ignorera aldrig det...


Tack för mig..

Inga kommentarer: