fredag, september 11, 2009

Fredag! ..veckorna flyger iväg..

Det känns som fredagarna kommer rätt snabbt nu för tiden. Kan det bero på att jag trivs på jobbet?. Det är hårt, stressigt och tär på en. men tiden flyger iväg så det måste ju betyda att jag gillar läget just nu =)

Jag har sovit hemma hos Pepe inatt. Skönt när man bara varit hemma en dag. Rastlös blir jag!
Igår var jag nämligen hemma just för att magen krånglade. Satt på toa hela morgonen. Fick sjukanmäla mig. Men nu är de bra igen. Jag har känslig mage. Som mer än gärna drar åt sig bakterier o kaos-ar till det ca 3 timmar. På jobbet har vi 48 timmars regeln ifall att det är magsjuka. SÅ ja fick snällt stanna hemma idag med. ( Rätt skönt) =)

Idag vet jag inte vad ja ska göra. Jag hade lust att dra till Emelie i Floda. Men hon var sjukis.. Typiskt..

Fårse vad Pepe ska göra Kanske kan vara med han. (Ja har en del nya läsare, så ja ska klargöra att jag är singel och Pepe är min bästa vän och granne) Många som tror att han är min pojkvän. Men så är inte fallet =)..Så nu vet ni det!

Jag ska träna lite idag, fast här hemma hos Pepe. Senast ja tränade hemma fick ja den skönaste träningsverken. Specielt efter utfallen. Så ja ska göra samma idag. Oj vad härligt!
Jag ska försöka att träna varje dag, lite granna. Vissa dagar på gymmet, vissa hemma. Bara jag gör något. Jag är ingen höjdare på att besöka gymmet. Just för att ja inte fått någon gymintrouktion än(fattar noll) Min introduktion är inbokad den 14e. Så just nu har de bara blivit bandet. Quickstart och Stop hittade jag. Det är de jag kan på gymmet*haha*
Sen tränar jag ju yoga, friskis och svettis jympa och Core. Rätt allsidig och bra träning enligt mig. Men det krävs lite mer action på vissa områden, och då måste ja kunna gymmet först.

Beach 2010 gäller för mig. Hjälp!!!!! 8 månader kvar!!!




Inga kommentarer: