onsdag, september 09, 2009

Sovit som en sessa!!

Gick till Pepe igår, kollade Idol här..Jag och Pepe blev helt paffa av 16åringen!!
Aahh!! TALLANG!!..Gud vad kul att idol är tillbaka. =)=)=) Älskar Anders Bagge (L) Chamtroll!!
Pepe är på jobbet, jag nanade vidare och vaknade kl 8 ;) Härligt. Börjar sent idag!

Idag på kvällen är de yoga som gäller. Skönt. Har sådan träningsverk alltså! Efter de blir de bandet!! Sen nana=)

Jaa de händer inte mycket i mittliv numera. Vet inte vad ja ska prata om.

Men snart är de dax för Chippendales med tjejerna!!! 3e raden..hoppas dom tar upp oss så man får smeka dom lite(hahaha, stört löjligt) Hela konceptet får mig att rysa av pinsamhet..flera män som älskar sig själva TO MUCH, smeker sig, spänner sig o gottar sig av tjejerjnas skrik..Kan man bli mer äcklad??? Hahaha Fyy för strippor alltså!!!!
Men ja ska dit bara för att!! Kul grej ;);)
Ska ta kort me dom oxå, sen ut och dansa ;)
Sen är killarna lite för perfekta utseendemässigt för mig för att ja ska gå igång på dom...
Jag blir avtänd av de ..Ja söker Mr Charming inte Mr Ken-Docka! ;)..

Ja måste fixa mig lite nu innan bussen går..Vill gärna se lite levande ut!!

Kraaam påer, ha de bra!!

Inga kommentarer: