tisdag, september 22, 2009

Tisdag!

Haft en bra dag. ..=)
Massa sjuka barn, så ja har mestadels haft klänginga småttingar med kokheta pannor mot min bröstkorg hela dagen. Stackarna :( Jobbigt för dom. Knallröda öron och kinder. Jag var så kramig idag kände jag, så de passade mig att få pyssla om dom lite. Pussa nackarna lite och hålla om deras små kroppar....Från att älska livet, och allt var de ger. Så märker man så väl när något inte är hundra...Dom vill bara ha närhet. Inget annat.
Något jag vet alla gillar är när man känner sig omtyckt..Och barn är dukiga på att visa när dom gillar något.. Leende, kramar och ord..Så idag har ja varit mer än omtyckt.. ja har varit älskad till tusen. =)

Jag ska med till Coop senare och handla med Pepe, sen bär de av till han =) Härligt!! Alltid kliniskt rent där. Löööjligt duktig på att hålla de fint. (AVIS) Här är de rena bagdad. Alltid..
Men innan ja bär av till Pepes el casa..Så ska jag ner till salongen och fixa mina naglar. Härligt. ser förjäkligt ut. Ska prata lite skit med min nagelteknolog.

Dagens ord jag hörde var Plåster...Men ungen sa Plåppes..Åååh helt underbart (fel)gulligt dessutom med grym läspning i uttalet.

Nu ska ja vila lite innan ja ska ner till salongen...Pusss på er!!!!

Inga kommentarer: