fredag, september 04, 2009

Freaky day..

Gaah!! Vilken fredag. Massa sjuka på jobbet..så det var kaos. Jag är ju ny men helt plöstligt var jag den som tog hand om vilsa vikarier. Fick dessutom jobba över. Sköööööönt med helg.

Mamma hämtade mig från jobbet. Åkte hem till Amanda, som passade lilla Zoe. Evelina var där med hennes lilla 5 månaders Elicia oxå. Jag dog!!!!!!!!
Den gladaste ungen jag sätt. Skrattade hela tiden. Nyss lärt sig vända sig på golvet dessutom. Ååh!! =) Goingen!!
Zoe blev lite avis. Men hon fick så mycket goss va!! Var ju tvungen att vara lite med Elicia=)
Jag sitter med B.U.S(Brunutansol) ska hem till Pepe sen inatt när han slutar. Fnissa nattenlång som valigt. Det är vi bäst på!!

Jag längtar så till lördag!!!!!!! Fest fest fest! Får nog shoppa imorgon! =)
Nyss ätit ungspankaka=) Mums!!! Kollar Brokeback Mountin nu. Undeerbaaaar film. Vilka skådespelare!!
Vi hörs mer imorgon..Ska sjääälvklart ta kort..Ska försöka filma lite;)
Pussss

Inga kommentarer: