onsdag, september 23, 2009

Nerslipade

Jag kan inte jobba med mina långa naglar(Tyvärr)..Kan inte knäppa gylfarna på barnens byxor, eller hjälpa dom att ta i foten i skon med fingret sådär. Jag gör de, men de är med nöd och näppe dom håller. Och bryts dom gör de otroligt ont då det bryts på mitten. Gelen som är över min nagel är stenhård. Och ja, det är mina egna!! Älskar dom!! Helt perfekta naglar har ja ;) Bara ett lager stelnad gele över så att dom inte bryts =)

Jag ska låta dom va såhär korta nu. Så länge ja jobbar med barn iaf =) Sen blir de långa igen . Jag hoppas ni har haft en bra dag?!
Jag är nog lite sjukis. Haft huvudverk hela dagen, hängig o febrig och dessutom ont i hårbotten(!?)
Även lite knasig mage.. Mamma sa att allt stämmer in med the svineflu. Så ja får se hur detta utveklas. Vissa får ju bara en skvätt av de, jag är kanske en av dom?

Jag är nästan hundra på att ja är hemma imorgon. Måste få sova bort de jobbiga i min kropp. Idag gick mitt humör ut över barnen och det finns inget som ger mig mer ångest!! Usch vad jobbigt..

Nu ska ja göra lite gröt =) Mannegrynsgröt med kanel/socker för en gångsskull. Det är jag värd(Är det bara ja som unnar mig gottit när ja är sjuk?)

Kram på er!!!

Inga kommentarer: