fredag, juli 16, 2010

2 hyss gjorda,,

Nu när mamma och pappa inte är hemma så kan jag göra detta hysset jag tänkt på länge. Ställa cykeln uppe i svalen. utanför hissen. Helt perfekt. Går in i hissen om man meckar lite.
På så sätt behöver jag inte gå ner i cykelfrådet på andra sidan huset. *Bökit värre*

Såå nu står den fint här. Grannarna är nog inte så glada. Skulle dom klaga så har jag ordnat att min mun klämmer ur sig " Men vill ni ha en cykel här uppe med, så får det plats en till. Då har vi en från varje lägenhet och det är lika, vad sägs?! ;)"
Vem tackar nej till det. Jag har sätt henne cykla massor och bökar sig upp och ner i det jäkla frådet. =D

Jag tog min cykel till Coop i det härliga vädret. Och köpte en burk jordnötssmör. Magen kurra och suktade efter det.( yes har inte ätit middag, så det var inget konstigt) Så FY mig. Men tog 5 skedar nu är jag mätt.


Jag deppade imorse över allt min bränna bara flagnar och gör mig vit.
Jag tar tillbaka det. Jag är brun. Bara inte liiiiika brun som efter resan.



Nu ska ja möla i mig min cola zero och äta :P
PUSSS

Inga kommentarer: