onsdag, juli 28, 2010

Gone..

Samma dag jag gjorde dom första gången hos Johanna. Nöjd som bara den. =)


När "plasttipparna" växte bort så var det min EGNA nagel kvar.
Med matrial(gel) på som höll dom stabila och snygga.
Så kul att kunna säga "Det är mina egna" =D
Till nyår sen valde jag att lägga i glitter i matrialet som blev skit snyggt!
Fortfarande mina egna!

Eftersom jag lever ett snålt liv så har jag tvingats ta bort mina naglar.
Lite synd då man alltid såg fresh ut hur man än såg ut. Fresha händer gör jätte mkt!
Men jisses vad annorlunda det känns!!

I stundens hetta när jag skriver så smattrar det inte, allt är lite ömmt. Inte användt mina fingertoppar på jätte länge. Använt naglarna som fingertoppar. Lärt mig använda dom i alla sammanhang. Öppna saker med, petat ut saker med, undvikit att bränna mig när jag smakar på pastan*ha ha* osv.

Nu får jag lära mig att använda mina fingertips på ett normalt sätt =D
Här har ni mina naglar nu. Utan matrial, bara nagellack. Helt naked! =D

Ni har inte glömt att Johanna min nageltjej har ett erbjudanden nu?..
Att ni får göra ett set naglar för bara 500:- (ord . 695:-)
Det är skit bra pris för detta. Hon gör i både AKRYL och GEL.
Ring och boka och nämn att ni såg det här på min blogg.
Då blir hon glad! =)
Hon kan göra allt!
Är ni sugna på coola naglar , gå till Johanna.
Sitter på Skin.etc Hudvård & Spa i Eriksberg ( sannegården, 10 min från Brunnsparken)
Tel 0704-08 59 45.
031-23 70 80


Inga kommentarer: