lördag, juli 24, 2010

Rosa faran!

Jessica min fd. granne är i Eriksberg på besök.
Denna tjejen är galet go, sprallig och trevlig. Älskar henne så!

Hon har brytit med sin kille för ett tag sen och flyttat tbx till sin hemstad Jönköping.
Till min stora sorg så trivs hon bra där. Men jag saknar våra filmkvällar då jag bara gick ner i strumpor och ofresh till henne och käkade godis och glodde disneyfilmer. Saknar det. Mesade oss med våra "dullidulliduttiii" -röster till hennes fd. katt Gandalf.
Men som tur var har jag kvar min granne Pepe som bor 200 m bort. Vill att han ska skaffa katt igen, saknar hans förra som hans ex tyvärr ville ha tbx.

Men Jessica kan man prata allt om, med Pepe me. Men jessica är öerhört öppen om allt. Som jag. Finns INGET jag inte kan prata om, nämn ett ämne och jag pratar på. Det gäller givetvis denna brud med ;)
Vi pratar gärna sex och killar. Det gör inte riktgit jag och Pepe.* ha ha *

Jessica har köpt ny bil(På tiden , haha) Rosa-faran! Så sööt!! *VILL MEEE*


Jessica bjöd mig på glass nyss för att fira praktiken. GODING!!
Mums var det!! Tur att man tränar säger jag bara ;)
Jag gick upp imorse, drog in till stan och körde Indoor Walking. Himla bra pass! Grymt musik och bra takt. Inga slö moment. Riktigt gott tryck! Så det blir de mer av! Synd att det är vikarier hela sommarna. Men det är bara att hoppas på att nästa pass har en bra instruktör =D
Sov rätt kasst inatt då Pepe( tro inget nu, jaag sov) han sjöng i sömnen, pratade, skrattade och nynnade visor. Haha.
Lite svårt att sova när man väl börjat fnittra åt honom, så ville man vara vaken och höra mer =D
Men då och då slumrade jag till!
Därav dagens trötthet!
Ska snart träffa Jessica igen. Hon flyger runt överallt i GBG idag. Många att hälsa på när hon väl är här=)
Sen ska jag träffa fina Anna som jag knappt hft kontakt med alls på flera år. Ska bli jätte kul =D
Var snälla mot varanndra. CARPE DIEM.
PUSSS!!!!

Inga kommentarer: