söndag, juli 04, 2010

Fun fact

Senaste
Låt du hörde:
Sonja Aldén - Du får inte, så vacker!
Film du såg: Sex and The city 2, sög rumpa!
Mat du åt: Bröd med ost och glass med vitchokladsås.
Kram: En barndomskarmat på Backaplan i väntan på bussen.
Puss: Hemligt.
Känslan: Vet inte. Just nu är jag splittrad. Ledsen och glad på samma gång.
Resa: Turkiet, Alanya 1 v..
Dröm: En jobbig mardröm om en rättegång med mig( ha ha) Vet inte varför. Men jag ljög hejvilt.
Person du träffade: Barndomskamraten
Personen du pratade i telefon med: Paulina
Personen du fick sms av: Pepe
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig gjort!
Gången du var utomhus: För 1 h sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår, vi grillade!
Saken du köpte: Min parfym

Allmänt
Ska bli skoj: Marstrand nästa helg!
Ska inte bli skoj att: Vet inte. Mycket som är mindre kul..
Sparar till: Ingenting.
Pålägg som gäller: Ost.
Önskar att jag var bättre på: Att flörta!
Dagens dryck: Vodka, haha. Sant faktiskt!
Vad saknar du: Kärlek, kanske?
Vad har du gjort idag: Tränat, ätit, solat, ätit varit på tjejmiddag
Brukar du svära mycket: Ja, det får man nog ändå säga. Hatar den ovanan.
Hur tidigt stiger du upp: Så sent jag kan ;)
På helgerna: Myser jag med trevligt sällskap eller kanske festar i vissa fall.
Vad ska du göra ikväll: SOVA!
Hur många timmar sover du per natt: Så många jag kan.
Vad är det för veckodag: Lördag.
Favoritplagg i garderoben just nu: Sommarklänningen
Längd: 169 cm
Vikt: 62.4
Byter gärna garderob med: Alla tjejer i The Hills/The City
Byxa eller kjol: Kjol!
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt och alltid hög ljudvolym (inte för att jag har sex, men för att jag alltid spelar musik).
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, irriterad, orolig
Jag tränar: MYCKET! 5-6 ggr per vecka, 1-2 pass om dagen.
Jag ville bli när jag var liten: Bonde, Bildesigner

Nu blir de gonatt!!!

Inga kommentarer: