söndag, juli 04, 2010

Älskade sommarr!

Kom hem för en stunds sedan, varit på Jessicas tjejmiddag/kalas. Jätte trevligt med alla tjejerna.. Vi snackade glatt på =D

Alla var så fina!!
Jag lånade syrrans oranga hellånga klänning(maxiklänning som det sså modernt heter)
Jätte fin!
Men hade rätt dålig dag utseendemässigt. Fett hår, så ja kom försent till hela alltet på grund av det.

Ni fattar nog inte hur jobbigt mitt hår kan vara!
Hann ta en bild snabbt innan ja ändrade frisyren lite. Fick till ett kort, sen blev jag bara ful på alla andra. Hatar att ha såndär "ful-dag" Inget passar lilla mig i smaken.

Hade iaf jätte trevligt! TACK!


Angående resa så har ja ingen ork att lägga in alla bilder.
Jag kan sumera den med ett enda ord - SEMESTER!!
Avslappnad, rolig och grymt semester. =)

För er som vill se alla bilder, finns de på facebook =)
Ska lägga in några nu på inlägget över.

Inga kommentarer: