måndag, juli 26, 2010

Morgon PW - DONE!

Klockran ringde och tanken var att dra till Arbetsförmedlingen, men när jag kom och tänka på att förra måndagen var ca 100 nr före mig, så sköt jag upp det till imorgon. Måndagar är ingen hitt där hos dom.

Drog i mig en flaska vatten och på med träningskläderna. Solen lös ute, så jag drog på mig solbrillsen och powerwalkade ca 30 min. Mer var jag inte på humör på. Huvudsaken är att jag tar steget utanför tröskeln och gör något med kroppen.
Minuter, tempo och kraft är skit samma i vissa fall. Viktigast för mig är att man startar kroppen lite innan frukost.
Vissa dagar blir de 45 min jogging, vissa 30 min powerwalk.

Frukosten är iallafall i magen nu och nu blir de duschen.
Ska försöka få lite sol på min normalt inte så bleka kropp.Det var den brännan de. Gone with the wind.

Kallt i vinden idag( ha ha. vitsigt), så fårse om det går att ligga någon timme på terassen.
Hoppas det =)


Ser fram emot denna veckan =D
Härliga måndag! Alltid gött med nystarter!
Pusss

Inga kommentarer: