torsdag, juli 29, 2010

Lovely day!

Jag har haft en sådan sjuk dag! Hittat en jag kommer umgås med så mycket nu va!
Underbara Anna och jag har klickat direkt. Underbart med lätta människor. Vi båda har det där sprudlande fnittriga personligheterna. Så det blir perfekt med en gång med oss då.

Skrattar, skämtar, och diskuterar vart annat. Helt fantastiskt! =D
Vi drog till Cappuccino och käkade mumsig lunch, och kollade folk. Vi är rätt lika med en sak. Vi ser ofta bara bra saker i folk. Jag har kommit på mig själv att jag bara pratar om fina saker. Alltså " Åh kolla vad fina ben, gud såg du hans ögon, Oj kolla vad vacker hon tanten var!, Kolla vad fint, Såg du vad söta dom var tillsamans?!" Osv. Alltid glatt och positivt. Men umgås jag med en som är tvärt om(vilket jag känner många som är, där typiska "avundsjuka-tjej-syndromet") så blir jag likadan.
Jag faller för grupptrycket även om jag HATAR den "onda gargongen" så blir de lätt så.
Anna är som jag. Hur skönt är inte det?..jag får leva ut mina positva utfall hela dagarna. =D Utan att skämmas för att jag är en ÖVERpositiv rackare! =D

När jag träffade henne första gången nu häromdagen så såg jag en fågel bygga bo i ett träd. Då säger jag
" Om jag hade varit fågel hade jag valt det trädet brevid*pekar* fattar du vad grymt? Värsta slottet!!" Hon skratta bara.

Hur härligt är inte det? Jag kan vara den töntiga Julia med henne.
Jag har hittat en vän att ha kvar livet ut. Vi ska bli kombos så fort vi hittar en 2a.
Dela på hyran och spara till saker. =D
Hon är dessutom singel och vi har dessutom samma killsmak, kanon, eller är det? hahaha =D

Sarah min kära vän har fullt upp med nya jobbet och efter jobbet har hon en sambo att gå hem till. Blir lätt så. Men jag hoppas Sarah får träffa Anna snart.
Vilket gäng vi kommer bilda =D galet!!!

Me and Annapannaa. lady in black ;)
Provade jackor, Anna köpte den svarta. Så snygg!!


Vill me haaa!!


Laxlådan på Cappuccino är GUDOMLIG!!!

Cooola. Mumsigt värre!


Vi drog till Safari(löshår,peruker osv) Anna köpte skit fint löshår jag skall hjälpa henne med. Kommer bli grymt! Ska hem till henne i Johanneberg imorgon och fixa och dona. Bilder kommer =D

På lördag blir det utgång!!! Vi kommer ha så kul va!!
Vodkan jag har hemma ska vara uppdrucken då kvällen är slut ! =D

Puss på er!!!!

Inga kommentarer: