måndag, juli 26, 2010

:(:(:(:(

Ni är födda, men inte välkomna till världen. Fan vad frukstansvärt :(:( Inte ens dom som jobbar med dom är snäälla mot dom. Trycker i dom mat, helt iskalla mot dom.
Använder inga ord. :(:(:(

Kom till mig fina barn ♥ Ni är så värdefulla för mig!!


♥ Som dom säger, det är inte ens ett Land i krig. men ändå försegår detta.
Vart finns känslorna, orden, klappningarna?
Jag som som jobbat mmed utveklingsstörda och barn i alla "former"
Blir så ledsen. jag vill bara ta en kvart till varje barn, ge dom ömhet, gossas, mata, prata och somna dom. Framför allt AKTIVERA dom. Deras tal finns ju förfan inte!!!!
Tänk vad många av dom kunde haft nytta av det?..

Kan jag någon gång inte få egna barn, då blir de BULGARIEN som jag riktar mig till för adoption. Lätt!!! ♥

Inga kommentarer: