torsdag, juli 22, 2010

Fun fact

Vilket/Vilka var din favoritämne i skolan? Design, Religion och Massage

Vilken är din favoritstad du någonsin besökt på hela jorden? (ingen från sverige medräknat): NEW YORK!

Vad har du för bakgrund på din dator? Bilden på mig och syrran och Zoe i mitten.

Rent hypotetiskt: om du haft en pojkvän och han skulle vara otrogen mot dig, skulle du kunna fortsätta leva tillsammans med honom då?, “kärlek övervinner allt?” Jag skulle kasta ut honom, byta lås och skicka flatlöss på posten.

Har du någon/ra äckelrätter som du absolut inte kan äta? Pastasallad(kall pasta?, och dessutom sallad som jag hatar..Iuw), Big mac osv.

Vad tycker du om att sola solarium? Jag är för det i lagom dos. Jag solade 4 dagar i veckan förrut, såg ingen skillad på sommar-julia och vinter-julia. Var ständigt svart. hemskt. Så lätt att fastna. SÅ INTE VÄRT DE! Jag hoppas att man stänger ner alla solaruim, folk fattar inte hur skadligt det är. Man kan få cancer när man är 40 år fast man solade en gång i veckan när man var 15.

Vad gör du helst en ledig dag? Myser med vänner, eller har en heldag i sängen med go mat och trevligt sällskap. Film, bio, cafe. All som har mysfaktor över sig.

Skulle du nånsin kunna plastikoperera dig? Ja, eftersom jag är född med 2 missbildningar i ansiktet. Så har jag redan gjort en del under hela min barndom/ungdom. Såklart inget jag betalat. Har nog 3 kvar. Så , så länge man mår bättre av de, så är jag fullständigt FÖR det! Har haft tandställningar och blekt mina tänder med. Inget man ska hysh hysha med =)

Inga kommentarer: