lördag, juli 31, 2010

Tidsfördriv.

Vem är din förebild?
Svar: Jag blir sporrad av drivna personer som lyckas i livet och dem som vågar stå upp för sig själva. Jag har olika förebilder för olika saker. Kan vara allt mamma och hur hon är som mamma, någon som har massa mvg , eller någon som ständigt ser ljuset oavsätt livssituation.

Vad är din största rädsla?
Svar: Om man bortser från att något ska hända familjen och sånt så är det att jag ska bli besviken på mig själv och inte uppnå en massa saker i mitt liv som att kämpa med att hitta ett jobb man älskar. Jag vill inte bli den som inte satsade och inte fullföljde sina drömmar. Det är jag rädd för.

Har du haft en pojkvän eller varit kär?
Svar: Ja, haft 3 pojkvänner och var störtkär i alla. Alla sårade mig på olika sätt. Tyvärr. Aldrig haft en bra pojkvän. Nu är det dags! =)



Läser din familj din blogg? Vad tycker de om ditt bloggande?
Svar: Syrran och Pappa läser ibland. Mamma läser varje dag. En eller flera ggr...och min moster tittar in då och då. Jätte kul! De tycker väl att det är bra så länge jag inte berättar ALLT om familjen och håller vissa saker personliga. Samt att jag beter mig på ett bra sätt och gör det med ansvar. De skulle ju inte gilla den om jag skrev en massa skit och sånt i den liksom.

Hur var du när du gick i skolan?
Svar: Jag var öppen och glad och vän med alla, i princip alla. Jag var den som vågade säga min åsikt och skulle alltid diskutera i klassen om något inte var rättvist. Satt ofta längst fram och räckte allid upp handen och frågade på. Gick inga vidare med betyg och misstrivdes i skolan. Slutade i katstrof. Tyvärr..

Vill du att din framtida man ska vara svensk?
Svar: Spelar ingen roll, så länge han låter mig vara "svensk" och våra barn. Bor ju här.

Om du fick välja att vara någon i en dag, vem skulle det vara?
Svar: Usama binladen. Coolt. Jag hade samlat alla min män dödat alla inklusive mig själv.

Vilka länder har du varit i?
Svar: Grekland,Italien, Frankrike,USA, Tyskland, Österrike, Spanien, Egypten, Danmark, Kroatien, Turkiet.. Jag tror att det var allt? Finns säkert fler.

Vad ville du bli när du var liten?
Svar: BONDE, jag drog den typiska " Jag vill ha en bondgååååård mamma, Alla har ju bondgårdar :(" Jag kände förövrigt ingen som hade det. =)

Hur många barn vill du ha?
Svar: Oj beror på vad för barn man får. Men tanken är 1. Sen får man se hur de första barnet är. Det kanske inte passar med en till. Man vet aldrig. (Som fröken har man satt en del, som gjort mig rädd för många barn) Men jag älskar barn, och längtar såå tills min tid kommer.

Vad finner du attraktivt?
Svar: Humor, vem som helst kan bli snygg om personen har humor. God personlighet, charmig, GENTLEMAN, intelligens, hälsosamt levende, samt om du är en långis gör också susen haha!

Vad gör du om 10 år?
Jag har barn och förhoppningsvis en underbar man. Jag har en villa/radhus eller super fin bostadsrätt. Jobbar med ett jobb jag dundertrivs på. Driver något litet företag vid sidan om, med mannen min. Har förhoppningsvis besökt Aruba(mitt drömresemål) och har en fet ring på mitt finger =) Har jag ingen man, så har jag jag barn, fejk-diamant på andra fingret och en husbil samt hund. Varje minut i livet är värdefullt. Inget får uteslutas. Vill man ha något, skaffar man det. SJÄLV. Sen kan annat komma me tiden. =)


Inga kommentarer: