måndag, juli 12, 2010

För er som undrar...












..så har jag haft ca 3 veckors uppehåll med träningen.
Allt sabbades av ett fruktansvärt skoskav av nya joggingskorna. Som vägrade läka.

Jag la morgonrundorna på is, hur mycket jag än ville, så var de det enda rätta.

Jag drog till turkiet en vecka. Höll min kost välldigt bra. Visst slank de ner godis och efterätter och drinkar, men bara lite mer än en vanlig veckas intag.

Tränade en dag på rummet.

Kom hem, soligt väder varje dag. och jag var stressad över om att jag behövde träna men samtidigt sola, bada och ta hand om sommarkvällarna med vännerna osv.

Sen dök min födelsedag upp. Då bjöds de på gotta 3 dagar i rad, plus Lisebergs-svullande. Då skyllde jag på det! Fan det går att träna bort, tänkte jag =)

Så då blev det automatiskt att jag la allt på is. Carpe diem var de ju!

Hörde av alla fitness människor jag pratat med att det är bra med någon vecka/några veckors uppehåll under en hård period med träning. För musklernas byggnad och hållbarhetens skull.

Har ju ändå tränat 5-6 dagar i veckan 1-2 pass om dagen sen februari.
Från noll träning /dag - till max träning/dag...


Såå nu kör jag igen. Börjar idag.
5 mål per dag, minst 6 pass i veckan.

Så underbart!

Jag ignorerar att de suger aatt träna på sommarkvällar och att Friskis och Svettis sommarschema suger stenhårt de med.


Jag mår bättre med min träning, helt klart. Hade aldrig skippat den om inte skoskavs-fan kom imellan!
Tackar så gott för mig. Nu blir de ut i solen!!
PUSS!!!

3 kommentarer:

Kenan sa...

Gött att du är tillbaka i träningen!!

Du gillar hundar det gör jag med:)

Julia Hagman 22 år sa...

haha jaa =D..Vem är du??

Anonym sa...

Ville bara droppa en kommentar och säga att jag följer din blogg och att du inspirerar :) F&S Eriksberg sommartider suger verkligen, har precis börjat där... Slutar jobba när dom stänger, kul! Vi ses ;)