onsdag, juli 21, 2010

Snabb update!!

Okey, här kommer en uppdatering av dagarna som gott..

Jag har( i oordning):
Haft en kanon helg med Emelie och hundarna.
Pluggat teori, proven går bra!
Varit ensam hemma, skönt!
Varit på Gothia cup invigningen med syrran, Alen och Pepe. maffigt värre!
Skrivit in mig på arbetsförmedlingen, först dit, hade nummer 1 när jag kom dit, lyx!
Festat till 05 på morgonen, med efterfest i Vasastan.
Varit bakis för första gången i mitt liv, det var ingen lek!
Joggat innan frukosten, med Rocky(chihuahua) släpandes 3 m efter mig.
Kramat mamma och pappa välkomna hem från Italien, bruna och fina.
Sökt mer jobb. Ex mjölkbonde, Spraytannare och Pizzeriavarogrossist, varition var det va? *ha ha*
Skaffat nya bekantskaper/vänner, kan aldrig få för mycket.
Skratta som en tok, ovanligt?!
Gråtit som en tok, lite mycket som händer mig ibland. Kaos i skallen
Myst på bryggan, med Emelie +dogs
Lekt med Lexus(grannens valp) och fått bitmärken på händerna.
Gått kvällspromenad med Kamran och Lexus , och pratat av mig.
Varit på akutbesök på verkstan med Pepes bil (inslagen ruta en regning dag)


Nu blir de lite intag av kolisar och proteinisar. Sen blir de ett hårt Spinningpass i ett svalt spinningrum. Skippar jogging idag på grund av kvalmigheten ute.
Ge mig höst!!!! =D =D =D

Förresten gott folk. Nu är jag TRÖTT på alla bortförklaringar!
Ni har ett hjärta i kroppen som kämpar och slår så fint för att hålla igång era kroppar och alla fina grymma funktioner vi har. Sabbas något i kroppen, så påverkas erat hjärta.
Eran MOTOR.

Så hur fan kan ni ha så mycket ursäkter??!!
Trött, hungrig, soligt ute, regnigt ute, kallt ute, varmt ute.
Inget är tydligen bra för vissa?

Nu tycker jag att ni drar ut på en promenad med en isvatten i handen. Om ni så vägrar att inta ett aircontitioned gym eller träningssal. Så gör något iaf!
Jag ber er. Inte bara för eran skull utan för oss som umgås me er.
Slippa se er sjuka, och trötta och griniga på allt.

Jag lovar er, någon träning då och då i veckan gör susen.

SE SÅ, upp ur soffan =D

Puss på er (Hoppas ni förstår mig, jag menar inget illa, bara väl)

Inga kommentarer: