söndag, juli 25, 2010

Sunday

Igår var en klockren kväll. Jag träffade upp Anna som jag bara varit bekant med om amn säger så.Vi har bestämt oss för att ta upp kontakten. För vi har mycket gemensamt och samma humor. Perfekt! Vi satt på Cafe Garbo vid vasa och käkade och pratade. Sen stängde de och vi drog vidare till Avenyn och Condeco, Såå trevligt!! =D


När condeco stängde vid kl 01, så satte vi oss på en bänk och kollade på folk. Fulla sådana.


Såå sjukt kul, sååå många snygga va! Vi dog om och om igen.! Pratade på med folk, och förföljde pike´polisbilarna. Pratade med FBI agenter som stog och spanade( ja jag listade ut att dom var det) =D
Sen drog vi hemmåt. Skit kallt!


Imorse väckte mamma mig och undrade om jag ville med till Ullared. Kollade ut och det ösregnade. Ja fan, sa jag och slängde på mig kläder och smink.



Jag har inte hitta kläder på Ullared på ca 10 år.

Idag hade jag kunnat köpt ca 10 st plagg , lätt!!


Dom har möblerat om OCH freshat till kläderna. Nu är det H&M och Gina Tricot style över mycket, och allt runt 50-150 kr..


Nu älskar jag det ännu mer!!!! ♥♥♥

Har inte mycket pengar nu. Hade med mig 300 och dom gick åt. Denna toppen för 89:- och ett svart baslinne att ha under för 43:- Sen massor med betakaroten, omega 3 och en svin go hudlotion med jordgubb/vanilla lukt. Muuuums!!!






Nu är jag allt bra frusen. Bäddat ner mig och kollar på Tough Love. =D

Pussss

Inga kommentarer: