fredag, juli 23, 2010

Morgon Powerwalk/Jogg - CHECK!

Motvind längs hela hamnpromenaden idag!..men lyckades ändå med att bli klar 10 min snabbare med rundan idag (alltså sprang jag fortare på vissa ställen)


Mitt "luffsande" ska bort helt! Ska flyga fram om någon månad eller två!


Utan astmaattacker och krampande hals med blodsmak!!

Såhär sugen var jag när jag vaknade imorse!

Nu har man en annan färg i ansiktet iaf.
Närmre blå faktiskt..


Nu äter jag frukost, äggmacka och Hallon/apelsin brämhults. Helt fantastiskt!
Jag ÄLSKAR frukostar! Gärna så stora som möjligt =D

Nu ska jag snart in i duschen och gotta mig. Sen blir det en sväng till syrran och övningsköra med mamma. Sen blir de en sväng till ett Hunddagis som svarat på min ansökan. Dom behöver en praktikant. Så ska prova på idag. =)

Hoppas allt går bra och att hon vill ha mig där i 6 mån!



Puss på er!!!

Inga kommentarer: