onsdag, juli 07, 2010

Gårdagen - PERFEKT!

Alltså min födelsedag började katastrof(enligt mig)..Drog sen till körskolan och mötte upp Sarah för plugg innan min körlektion som hon skulle åka med i.
Jag kan sumera att från då jag träffa henne kl 08.15 och tills då jag lämnade tjejerna så har det varit underbart kul, trevligt osv. Specielt "skrattigt". Jisses!
Jag , Sarah och Emelie är otroliga ihop. Vi har exakt samma humor. Så barnsliga när vi väl vill det!!

Filmen där nere visar lite hur jag, sarah och emelie hade det =D

Fossingar våra =)

Dvärgarna själva. hahahah kolla mitt schnygge-garv

Älskade sarah och jag

Fina och bruna Emelie och Matilda(som kom och käkade och drack öl me oss sen, mysingen)


Hahahaha. Inget slår liseberg!! Inget slår oss tre ihop, haha.



Det är heelt underbart att man har kontakt, träffar och umgås med sina barndomskamrater. Fan i allla år har vi känt varandra. Varit med om mycket, "bytt" vänner fram och tilbaka, men ändå har men en speciell kärlek till dessa tjejer. Vi kommer hålla för evigt. Det är en navelsträng runt oss alla som aldrig vill/ska bli avklippt..

Känns underbart, älskar er så!!

Inga kommentarer: