lördag, april 18, 2009

Älskade Zoe!!

Hej alla Änglar och Demoner!! ;)
Hur har ni det i soliga vädret?

Jag hade världens energi imorse. Febern hade försvunnit. Så ja kände mig sprudlande glad att fixa mig lite vårfin och bege mig ut på stan, vilket ja gjorde. Ångrade mig rejält när jag kom in till stan. Åh fyfan.Svettigt, trångt och täppt i näsan. Snor-stadiet är lixom inte borta. Känns som jag fräser ut hela hjärnan när ja fräser mig var femte minut. Sen väl i solen slutade det att snörvla i näsan på mig, det lixom koagulerade i näsan på mig. Fyfan Täppt som bara den blev jag.

Så ja drog hem igen. Igen ide. Jag och mamma drog till Jessica(kusinen) och lilla krull-Zoe istället. Åååhhh älskar Zoe. Åh nu kommer ord efter ord oxå. Och snart går hon nog ensam.
Men man ska hålla henne i händerna när hon ska gå. Annars blir det panik gråt.
Dagens klädsel. med vita skor. =)



3 kommentarer:

Pernilla Pramberg sa...

Va fina ni e! Hoppas allt e bra me dig? Kram

Pernilla Pramberg sa...

Hum.. jobbigt för oss på metrobloggen att kommentera på bloggspot..=/

Julia Hagman 22 år sa...

taack=)=) Jaa det är bra med mig. Hoppas allt är bra me dig!! kraaam