söndag, april 19, 2009

Mys dag!!

Jag har legat i sängen hela morgonen. Drog för gardinerna och rullgardinen. Blev kolsvart. Tände ljus och hämtade dvdn med Macken. Remember? haha. Roooy och Roger har en maaack ihop, lalalalalaaaa Det var en riktgit flashback må jag säga. Skit bra låtar!
Helvette vad bra dom är på att dansa och sjunga. En av dom. Per Fritzell(?).
Hans dotter gick i min simskola. Så han ger mig också flashbacks.

Sen när man ligger så länge i en mjuuuk säng och med mysljus, så blir man trött. iaf Jag.
Jag är ingen film-människa, hur mycket jag än vill vara det. Verkar ju så trevligt att sätta på en film sådär en kväll/morgon. Men jag bara somnar.*suck*. Keith, Pepe och mamma och pappa vet det. Jag slocknar bara ja lägger mig i en säng. Vilket inte alltid är positivt*skrattar*

Nu kom syrran. Ska vara lite me henne. kraaaaaaam

Inga kommentarer: