måndag, april 06, 2009

Hemma

Jag har varit hemma idag. Sov dåligt inatt så ja sket i att gå idag!
Det som är skönt med att bo hemma och så är att ja inte behöver jobba ihjäl mig. Har ja sovit dåligt en natt(som denna) så kan ja faktiskt stanna hemma. Fick dessutom massa skatt tbx. Så hela min sommar är fixad kan ta ta semester redan 1 juni.. och ja kan lyxa mig ändå till augusti!
Fixa ögonfransförlängning i maj och fina naglar så att man är tjusig hela sommarn.
Gå på SPA o gotta mig! Behöver inte spara till sommarn nu. Den är redan fixad! Får allt innan midsommar. Min resa är redan betald den med. All lön ja får nu är bara till ha unna mig saker med.=) Härligt!! Life is good!


Suttit och tänkt på min resa idag. Pirrat som bara den! Herregud vad har ja gett mig in på!!
Dessa låtarna har ja avnjutigt! Tänkt på sommarn och vad otroligt lugn musik kan göra mig! Här är mina 3 lugna sommar favoriter!

1 kommentar:

P a t r i c i a sa...

Hoppas det var lungt att jag länkade din blogg från min... =) ha d bra/ Patricia