tisdag, april 21, 2009

Gutenmorgen!

Jag vaknade kl 6.30. Var helt svettig. hade drömt att jag flög i ett flyplan. Vi var samanlagt typ 4 plan uppe i luften, en efter en störtade. Jag såg alla mina kollegor dö, men jag var uppe i planet hela tiden. Jag dog aldrig, men jag var så nära!!! Det var det som gjorde mig svettig, antar jag.
Haha igår såg jag nämligen på "Miraklet i Hudsonfloden" på Tv4+... Det handlade om det där flygplanet som landade i hudsomfloden mitt i manhattan för inte så längesedan. Såg ni det? Fan vad läskigt det var.

Ah iaf. Nu förstår ni varför jag drömde om flygplan. ;)

Jag satte på tv och kollade VAKNA! Med The Voice tills det slutade. Men ja tror jag han somna lite innan. Sov tills 11. Sköönt. Nu har jag ätit Jordgubbskräm med mjölk. Det var gott tills jag fick alla knastriga frön som är i jordgubbar. uuuuuuiii :( Fan jag vill gilla jordgubbar, men jag gör det bara inte. Kräm går ner. Men mer än så är det inte. Sylt? Absolut INTE.
Jag är inte direkt öm i munnen idag. Vilket är jätte skönt!! Kanske är hemma en dag till. Sen ska jag börja jobba igen.

Vad ska man göra idag? Koka sönder ännu ett blomkålshuvud till middag, eller jag kanske ska våga på mig en mosade potatis med smör? jaa!! Gottt. Gud vad det kurrar i min mage. Jag vill ha en riktgit god middag när ja kan börja äta!! Jag är ständigt hungrig. Fan!!

Inga kommentarer: