torsdag, april 23, 2009

Good morning!

Jag ligger forfarande kvar i sängen som ni ser. Solen har börjat komma fram. Från mitt fönster ser jag bara en enda stor blå himmel. Och måsarna sjunger så fint..Älskar att bo vid havet.. Tanten mittemot mig har varit igång som bara den nu på morgonen. Hon grejar med sina blommor, gått och fixat och trixat med vattenkannan hela morgonen. Själv kör jag på plastväxter. ;) Jag hoppas jag får se svanen idag som vissa har börjat mata. Den kan sin grej. Den åker in här i hamnen, tar en runda för att se ifall någon kommer fram med bröd eller liknande. Vilket vissa gör, så den vet vad som kan komma.. Den är så vacker. Kritvit och ståtlig.
Kommer den idag, ska ja springa ner med en hand för munnen och en med en påse mackor.
Vill ju inte skrämma rackarn ;);) Jag vill ju sågärna mata den!! Och fota den.
Men den är ensam, dom lever ju alltid i par..:( Alltid. Man ser aldrig ensamna svanar. Poor thing!!

Idag hade jag tänkt göra varmröktlax. Det är mjukt för min såriga mun att äta. Såret ser riktgit bra ut. Iaf av det jag kan se. Men jag är fortfarande livrädd att ja ska råka skrapa på det. Så att det rivs upp eller börjar blöda. Därav mina matval. igår kunde ja äta tre mackor, var livrädd att det skulle skrapa något, så ja svalde dom nästan hela. haha. Är man hungrig så är man. ;)

Vi hörs o ses gott folk. ´
Kram på er !!!

Inga kommentarer: