måndag, april 27, 2009

Finally!

Vilken dag!
Tog bort stygnen, gick på 30 sek. Skönt. men kom 30 min sent. En spårvagn hade spårat-ur. Men det gick bra iaf.. Såg lite läskigt ut. Det var mitt i stan och massa med polisbilar och ambulanser..

Kom hem.. hade fått lön ..så nu är hela resan + fickpengar klar. Wiieeee. inget mer att spara till. Nu är det bara att unna mig saker.
Så jag Bokade tid för gelénaglar nere på salongen här. Går inte så bra för henne, så det var en självklarhet att ja valde henne. Hon är så otroligt duktig på allt och trevlig! Första gången ja lägger pengarna på att göra naglar. Jag har rätt fina naglar i sig. Men nu vill ja ha ändring. Bli vårfin=)

Hade fått brev idag från min käkkirurg. Trodde han hade glömt av mig. Så i juni ska jag till han och checka läget.

nu rullar det på..

Köpte min svindyra bikini oxå. Betald och klar. Wieeee.

What a day... Nu ska jag ner och hämta en pizza. Är vrål hungrig..

Imorgon är det jobb(hoppas ja) ..wiiee..ska bli strålande sol.

HAPPY!!!!!

Inga kommentarer: