torsdag, april 16, 2009

Vad är grejen??!

Jag blir så irriterad! Kan bero på min PMS också.
Man VARFÖR har man nerdragna persionenner HELA DAGEN??
Alltså jag bor i ett super fint område, med stora fönsterpartier, och med världens finaste utsikt. och det var lite därför vi flyttade hit. Men ändå har 99 % av ALLA här vid mig nerdragna persienner??!!! Det ser förjävla mörkt och trist ut!

Vill man verkligen lägga så många miljoner på en lägenhet där man vill ha det mörkt konstant?, inte se ut på havet eller något. herregud alltså!!! Jag förstår inte vissa människor.

Vi har aldrig, ALDRIG haft våra persinner nerdragna i vardagsrummet. Det finns lixom inte. Sverige har ett grått och trist väder typ 70% av året. Varför väljer man att skyla det lilla ljus man får??!!
Helt oförståeligt!!!!!
Detta ser jag varje dag! Hur booring är det inte???
Är ni deprimerade ni som bor där, får ni fan me skylla er själva!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar inte ha så mycket roligare liv som retar upp dig och måste klaga, eller!?!? Think Twice!